Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:53:22+01:00
Jak zadajesz/ odpowiadasz, masz pod oknem "symbole" lik na matematyczne i już
2010-02-15T15:53:42+01:00
Wchodzisz np. w worda , bierzesz opcje indeks górny , dolny i sobie ustwaiasz. Do wyboru do koloru.
2010-02-15T15:54:11+01:00
Pod ramką do wpisania odpowiedzi jest napisane:
wstawiaj symbole, i trzeba kliknąć w matematyczne i tam będą a jak się chce ułamki to jak już bd w tych matematycznych musisz kliknąć w indeksy i ułamki.