Odpowiedzi

2010-02-15T16:35:51+01:00
1. Podać zwrot do adresata
2. Wyjaśnić dlaczego o tym mówisz
3. Rozwinąć w kilku akapitach różne myśli(twoje na temat traktowania języka)
4.Jeszcze raz wyjaśnić po co o tym mówisz podać jakiś inny przykład
5. Dać swoją opinię
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:36:11+01:00
Argumenty:
I. Jest skrócany i upraszczany.
II. Przekręca się wiele słów.
III. Zmienia się znaczenie wielu słów.
IV. Używa się coraz uboższego słownictwa.
V. Stosuje się coraz więcej wulgaryzmów.

W tym przemówieniu zamieść: argumenty, wyjaśnienie, dlaczego tak właśnie myślisz, ocenę tego, co robi się teraz z językiem, a żeby urozmaicić to trochę, możesz podać jakiś przykład z życia codziennego.
2010-02-15T16:37:07+01:00
Argumenty może Ci pomogą:
-wiedza intuicyjna która pozwala na porozumiewanie się w rozmaitych sytuacjach życiowych,
-podstawowe refleksje, dotyczące wyboru różnych form językowych i ocenę tych form
-Świadomość językowa ujawnia się na rozmaitych poziomach
Więcej nie wiem....