Trapez prostokątny
Jestem sobie trapez mały
gdzie kąt prosty u podstawy
tworzy boki prostopadłe,
ale tylko dwa nie cztery,
więc nie róbcie tu afery,
bo następna para boków,
oczywiście równo leży
równolegle jak należy.
Więc powtarzam po raz piąty,
Jestem trapez prostokątny.

Trapez równoramienny
Ja też jestem z trapezorów
i zadziwiam profesorów.
Moje kąty przy podstawie
choć nie wszyscy dają wiary,
mają równe miary.
Jeszcze dodam ku radości
mam ramiona o długości….
Równej, równej mili moi
więc niech was to zadowoli









2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:43:52+01:00
2010-02-15T20:47:03+01:00
Ten wierszyk jest o tym że kazdy kwadrat może byc trapezem