Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:00:40+01:00
42/1,4=30m³ objętość zużytego asfaltu
20x40=800m²
800m²×x=30m³
x=30/800m²
x=0.0375m
x=3,75cm- grubość
Odp. warstwa asfaltu ma 3,75cm grubości.
2010-02-16T17:01:14+01:00
1m³ asfaltu = 1,4 t
d = m :V
d - gestość
m = 1,4 t- masa
v = 1m³
d = 1,4 t/m³

a = 20 m- szerokość boiska
b = 40 m - długość boiska
z = 40 t asfaltu

g = ? = grubosć asfaltu

1. Obliczam ilość m³ asfaltu
d = 1,4 t/m³
z = 40t

v = m: d
v = 40 t : 1,4 t/1m³
v = 28,57 m³

2. Obliczam grubośc asfaltu
V- objętość asfaltu = 28,57m³
V = a*b*g
a*b*g = 28,57 m³
20m*40m*g = 28,57 m³
800 m² *g = 28, 57 m³
g = 28,57 m³ : 800m²
g = 0,0357125 m
g = 0,0357125 m *100cm = 3,57125 cm
g = 3,57 cm
g ≈ 3,6 cm

Grubość asfaltu wynosi ok.3,6 cm