Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T18:10:28+01:00
Zachować się godnie- to znaczy że trzeba zachować się po prostu grzecznym, odpowiedzialnym, prawdomównym, a nie patrzeć na innych i robić to co oni, np. nie należy rzucać kamieniami w okna domów.
9 3 9
2010-02-16T18:11:24+01:00
Zacowac sie godnie to znaczy : mądże, z dystansem, rozważnie
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:13:11+01:00
Godny człowiek jest przede wszystkim uczciwy oraz odpowiedzialny za swoje czyny i słowa. Zachować się godnie, znaczy m.in. umieć przyznać się do popełnionego błędu lub wziąć czyjąś winę na siebie. wydaje mi się,że sam potrafisz wymyślić jakiś przykład :)
14 4 14