Napisz(ZREDAGUJ) list oficjalny na jeden z wybranych tematów:
1-Zgłoszenie szkoły do konkursu na najładniejszą szkołe w miescie zorganizowano przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
2-Podzękowanie za udostępnianie sali na próby zespołu muzycznego,skierowane do dyrektora szkoły.
3-prożba do władz miasta o pomoc w organizacji zbiórki pieniędzy na leczenie chorej koleżanki.

BŁAGAM O NAJSZYBSZĄ ODPIWIEDZ I NA TEMAT TO JEST NA JUTRO BŁAGAM! SZYBKO!!! TAK NA 10 ZDAŃ! Z AKAPITAMI WSTĘP ROZWINIĘCIE I ZAKOŃCZENIE!!SZYBKO AZ 60 PKT PROSZE SZYBKO!!!

2

Odpowiedzi

2010-02-16T18:49:19+01:00
Imie i nazwisko nadawcy
adrs

imie i nazwisko osoby do ktorej piszemy
adres

Szanowna Pani!
Z wielką przyjemnością dziękuję pani za udostępnienie sali na próby zespołu muzycznego.
Dla nas było to bardzo ważne. Dzięki tym próbą udało nam się wziąć udział w konkursie. Gdyby pani nie udostępniła nam tej sali nie mielibyśmy szansy wygrać tego konkursu.
Dzięki temu zajęliśmy I miejsce.
Dlatego jeszcze raz w imieniu wszystkich serdecznie dziękuję.
Z wyrazami szacunku
twój podpis

liczę na naj!!;))
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:09:06+01:00

                                                                                     Burmistrza Miasta .....

Jestem uczennicą klasy..... SP...... w ......  zwracam się Do Pana o pomoc.
Nasza klasowa koleżanka miesiąc temu miała cięzki wypadek samochodowy. W tym wypadku zginął jej brat, rodzice mają niewielkie obrażenia, a ona ucierpiała i to poważnie. Rozpędzony samochód uderzył z całą siłą w drzwi przy których siedziała, uszkadzając przy tym drzwi. Teraz leży ona w szpitalu podłączona do aparatury, gdyż jej organizm sam nie da sobie rady. Ma ona uszkodzone prawe płuco, złamane trzy żebra, i prawdopodobnie nie będzie chodzić, bo ma uszkodzony kręgosłup. Lekarze twierdzą że można ją zoperować, ale koszt operacji jest ogromny 1.000.000 zł. Nasza klasa zorganizowała zbiórkę na jej rzecz. Zebraliśmy juz około 750.000zł.
Z gorącą prośbą zwracamy się do Szanownego Pana by choć trochę nam pan pomógł.

Z poważaniem,
uczennica....., klasa.......

P.S. Prosimy o szybką odpowiedź.

3 3 3