Odpowiedzi

2010-02-16T21:06:24+01:00
Ponieważ gdy ktoś rozwija swoje umiejętności ma z tego satysfakcję. Może powiedzieć że nie siedzi bezczynnie i robi coś co kocha, coś co mu sprawia radość. Możliwe że w przyszłości będzie miał z tego0 jakąś kożyść.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:16:20+01:00
Człowiek powinien rozwijać swoje umiejętności, bo musi mieć plan na przyszłość, który pozwoli mu spełnić swoje marzenia. A wszystko to można zyskać ciężką pracą, bo "bez pracy nie ma kołaczy".
Zawsze rodzice nam powtarzają "nie popełnij tego samego błędu co my, byliśmy młodzi i głupi", jednak mówi się, że niedaleko pada jabłko od jabłoni i wszystko trzeba sprawdzić na własnej skórze.
Dlatego starajmy się nie popełniać tych samych błędów, i dbajmy byśmy się prawidłowo rozwijali.
1 4 1