Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T13:40:56+01:00
2.


Składniki:
-ziemniaki
-cebula
-mąka
-jajo
-sól, pieprz i majeranek do smaku
-ocet

Ziemniaki i cebulę ścieramy dokładnie na tarce lub w robocie, jak kto dysponuje takim sprzętem. W sezonie letnim można dodać do placków też startą cukinię, da to plackom ziemniaczanym jedwabistą konsystencję. Aby ziemniaki nie sczerniały skrapiamy je lekko octem (nie ma obawy, po usmażeniu nie będzie go zupełnie czuć). Dodajemy mąkę, jajo (jak dużo ziemniaków to dwa) i przyprawy i dokładnie mieszamy. Ciasto na placki nie może być ani za rzadkie, ani za gęste – w razie wątpliwości lepiej jest zostawić nieco rzadsze, i po testowym usmażeniu jednego placka, jeśli będzie się rozłaził dodać do ciasta nieco mąki.

Placki ziemniaczane smaży się na oleju (patelnia ma być dokładnie zalana tłuszczem). Usmażone obciekamy chwilę z tłuszczu na brzegu patelni i podajemy do stołu zaraz po usmażeniu (kto bardzo głodny niech próbuje prosto z patelni ;-))
1 1 1
2010-02-17T13:41:24+01:00
2. Składniki:
• 50 dag ziemniaków

• 1 jajko

• 1/2 szkl mąki

• 1 cebula drobno posiekana

• sól, pieprz

• śmietana, cukier
Sposób przyrządzenia:
Ziemniaki zetrzeć na tarce . Ziemniaki wymieszać z pozostałymi składnikami i usmażyć placuszki na złoto. Podawać z cukrem i śmietaną.

Co dp pralki to nie pomogę, ale to na pewno znajdziesz w necie.

1 5 1
2010-02-17T13:42:57+01:00
Instrukcja pralki automatycznej:
1. Włożyć rzeczy do pralki.
2. Nalać wody.
3. Wsypać proszek.
4. Włączyć pralkę.

Przepis na placki ziemniaczane.

Składniki:
-0,5 kg. ziemniaków,
-olej,
-woda,

Rzeczy potrzebne:
-miska,
-patelnia,
-tartka,

1. Obrać ziemniaki i umyć,
2. Zetrzeć.
3. Rozpalić gaz,
4. Wlać na patelnie olej.
5. Wlać starte ziemniaki.

Smacznego!


1 5 1