Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T14:02:48+01:00
Na śniadanie
- jogurt
- 2 kanapki z maslem orzechowym
- płatki
- sałatke
- herbate
- koktajl owocowy
- owoce np. jablko
- warzywa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:04:04+01:00
Ja śniadanie jem:
- 2 połówki bułki z sezamem
- masło
- szynkę
- ser
- pomidora
- ogórka
- sałatę
- rzodkiewkę
- paprykę
- serki topione
- pasztet
- parówkę
- jajko
- herbatę
- dżem
- nutellę
- po śniadaniu na dobry początek dnia czekoladę lub inny baton
;)