Przetłumaczcie prosze:)


Cześć Julia,
Właśnie jestem w Salzburgu z Markiem. Jesteśmy już tutaj tydzień i jutro wracamy, nocujemy u naszych przyjaciół. Zwiedziliśmy już Klasztor św. Piotra i Kościół franciszkanów. Miasto jest cudowne. Chciałabym przyjechać tu jeszcze nie raz.
Całusy,Marta.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T15:34:11+01:00
Rozumiem, że przetłumaczyć ?

Hallo Julia,
Ich bin nur in Salzburg mit Mark. Wir sind hier für eine Woche und komme morgen wieder, verbringen die Nacht mit unseren Freunden. Bereits besuchte das Kloster. Peter und Kirche der Franziskaner. Die Stadt ist wunderbar. Ich möchte immer wieder kommen.
Kisses, Marta.
2010-02-17T15:34:17+01:00
Hallo Julia,
Ich bin nur in Salzburg mit Mark. Wir sind hier für eine Woche und komme morgen wieder, verbringen die Nacht mit unseren Freunden. Bereits besuchte das Kloster. Peter und Kirche der Franziskaner. Die Stadt ist wunderbar. Ich möchte immer wieder kommen.
Kisses, Marta.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:46:18+01:00
Hallo Julia,
Ich bin nur in Salzburg mit Mark. Wir sind hier für eine Woche und komme morgen wieder, verbringen die Nacht mit unseren Freunden. Bereits besuchte das Kloster. Peter und Kirche der Franziskaner. Die Stadt ist wunderbar. Ich möchte immer wieder kommen.
Kisses, Marta.