Odpowiedzi

2010-02-17T16:02:01+01:00
"Miłość"
Nie widziałam cię już od miesiąca.
I nic. Jestem może bledsza,
trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
lecz widać można żyć bez powietrza!


"Ogród"
Gdy wiosna zaświta,
jest w ogrodzie raz ciemniej, raz jaśniej.
Wciąż coś zakwita, przekwita.
Wczoraj kwitło moje serce. Dziś jaśmin


"Ślepa"
Ślepa jestem. Oślepiona majem.
Nic nie wiem, prócz, że pachną...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:05:33+01:00
Staropolska grzeczność,dźwięk dzwonu wezwaniem na obiad, gościnność, szlachecki ubiór, staropolska grzeczność, tradycyjne obyczaje i potrawy, zaręczyny-odmówieniem ręki córki przez rodziców jej było podanie czarnej polewki
2 5 2