Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T20:48:39+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T20:49:34+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
{11-x}{x^2-11}=0
zal. x≠-√11 ∧x≠√11
11-x=0
-x=-11
x=11
czyli jedno b
2009-10-13T21:04:21+02:00