Odpowiedzi

2010-02-17T18:52:20+01:00
Nie zaśmiecać lasów
segregować śmieci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:52:26+01:00
Urartować przyrodę możemy przedewszystim taak :
- nie śmiecic, bo to jest najważniejsze dla naszego środowiska
- nie marnować wody podczas kapieli
- nie marnować prądu - wyłanczać światło w pomencie gdy z niego nie kożystamy xD

oo kiedy ja w 5 kl byłam szk ;* chciałabym przeżyc to jeszcze raz xD
buziaczki skarbiee ;*
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:52:32+01:00
Mozesz oszczedzac makulature
nie deptac kwiatkow i zieleni
nie niszczyc drzew
nie smiecic
segregowac smieci do kontenerow
nie marnowac wody (brac prysznic)

sorka za błędy xD
1 2 1