Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:07:13+01:00
Mój nauczyciel z salomonową mądrością ocenił prace.
Sąsiad wydał salomonowy wyrok.
18 3 18
2010-02-17T19:07:18+01:00
Kolega przekazał mi swoja salomonowa mądrość.
to zadanie było dla mnie prawdziwym salomonowym wyrokiem
10 2 10
2010-02-17T19:12:19+01:00
Nauczycielka wydała salomonowy wyrok.
Salomonową mądrość posiadają osoby które mają bogatą, wielką wiedzę w różnych dziedzinach.
Nauczycielka wydała bardzo mądry i sprawiedliwy wyrok czyli salomonowy wyrok.
8 3 8