Odpowiedzi

2010-02-17T20:30:44+01:00
Duży większy największy

twardy twardszy najtwardszy
mały mniejszy najmniejszy
i.t.d.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:31:38+01:00
Duży,
większy, największy- nieregularne
ślizgi,
bardziej śliski, najbardziej śliski- opisowe
twardy,
twardszy, najtwardszy- proste
drewniany,- nie stopniuje się
kolorowy, - nie stopniuje się
mały,
mniejszy, najmniejszy- nieregularne
łatwy,
łatwiejszy, najłatwiejszy - prosty
wakacyjny,- nie stopniuje się
zimowy- nie stopniuje się
2 3 2