Odpowiedzi

2010-02-17T21:28:39+01:00
Największym słonym jeziorem i zarazem największym jeziorem świata jest Morze Kaspijskie.a drugim w kolejności jest Jezioro Aralskie,Najbardziej zasolonym jeziorem świata jest maleńkie potasowe jezioro Patience w Kanadzie,a drugim jezioro Asal w Dżibut,Najbardziej znanym jest Morze Martwe jak i równiez
Wielkie Jezioro Słone, i Jezioro Eyre.
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T21:29:13+01:00
Morze Martwe - Azja
Wielkie jezioro słone - Ameryka Północna
Morze Kaspijskie - Europa/Azja
Jezioro Aralskie - Azja
Jezioro Eyre - Australia
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:30:53+01:00
Jezioro Eyre-Australia
Jezioro Hillier-Australia
Saint Lucia Estuarium-Afryka
Jezioro Kraterowe- Ameryka Północna
Los Glaciares- Ameryka Południowa
9 4 9