Odpowiedzi

2009-10-14T12:45:24+02:00
Stopy metali (brąz), benzyna, solanka, cukier w wodzie, powietrze

Pozdro ;]]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T12:45:40+02:00
Woda + sól
woda + cukier
stopy metali (brąz)
benzyna (mieszanina węglowodorów)
solanka (roztwór wodny soli kamiennej)
cukier w wodzie
powietrze (mieszanina gazów)
roztwory wodne soków
ocet
1 5 1
2009-10-14T12:46:41+02:00
Woda z cukrem
woda z solą
woda z atramentem
woda i alkohol
sok z wodą
1 5 1