Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T10:33:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) H-C≡C-H
b) C2H2
c) ETYN (acetylen)

PROSZĘ BARDZO
2010-02-18T11:13:13+01:00
Węglowodór należy do szeregu homologicznego alkinów:
CnH2n-2
1.C2H2-wzór sumaryczny
2.H-C(wiązanie potrójne)C-H
3. etyn(etin lub acetylen)