Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:08:40+01:00
Willkommen! Heute haben wir an die frische Bananen anbieten. Erst nach 4,50 Euro je kg. Frisch und reif ! Nur bei uns!
(Witam! Dziś mamy do zaoferowania świeże banany. Jedynie po 4,50 za kilogram. Świeże i dojrzałe! Jedynie u nas!)


Nur bei uns! Pizza mit doppelt Käse, mit Pilzen und Schinken, da 4,99 Euro. Ausgezeichnet Zusammensetzung, Geschmack und Preis!
(Jedynie u nas! Pizza z podwójnym serem, pieczarkami i szynką już od 4,99 Euro. Doskonała kompozycja, smak i cena !)


Nur bei uns! Wir bieten Ihnen die besten Waren zu den niedrigsten Preis. Grape schwarz, von 3,99 Euro hinter Kilo. Hervorragender Geschmack, keine Samen.
(Tylko u nas! Oferujemy Ci najlepszy towar za najniższą cenę. Winogrono czarne, już od 3,99 Euro za kilogram. Doskonałe w smaku, bez pestek.)
5 4 5
2010-02-18T17:05:41+01:00
Ich bin rot wie thomaten. prima tomaten im supermarket kaufland. thomaten rod groB und suB kosten eins . ja jestem czerwona jak pomidory . swietne pomidory w supermarkecie kaufladn. pomidory sa czerwone, duze,słodke (suB sie pisze z dwiema kreskami nad u)kosztuje 1 zł
1 3 1