Odpowiedzi

2010-02-18T15:36:12+01:00
1. Nie zbieraj ich do siatki tylko do koszyka 2. Nie zrywaj tróących 3. nie depcz ich 4. zrywaj je bez grzybni 5 umyj rece po grzybobraniu 6. wykrecaj je a nie tnij nozem


licze na naj
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:40:37+01:00
1. Grzyby zbieramy do wiaderka lub kosza.
2. grzyby należy wykręcać lub wycinać
3. Niepowinniśmy niszczyć grzybni
4. nie mozna zbierać grzybów za mało dojrzałych ani za dużo dojrzałych
5. Nie zbieramy grzybów których nie znamy
6. Zabieramy atlas grzybów lub idziemy z osoba która zna sie na grzybach
5 4 5
2010-02-18T15:40:52+01:00
1.Zawsze bierz ze sobą atlas grzybów żeby sprawdzić czy grzyb jest jadalny , niejadalny czy trujący.
2.Wycinaj grzyby nożykiem lub wykręcaj je z ziemi.
3.Gdy wykręcasz je z ziemi zawsze dobrze oczyść grzyba w tym samym miejscu gdzie rósł.
4.Gdy grzyb jest popsuty, nie bierz go do domu tylko zostaw w lesie.
3 3 3