Heelp!!!
Na teraz
kto pomoże rozwiązać zadanie z bilogi

1)porównanie tasiemca uzbrojonego i glistę ludzką
2)porównanie porównanie ślimaka winniczka i małży

3)kto prowadzi osiadły tryb życia meduza czy polip ???

4)czym różni się rozmnażanie konika polnego od motyla ???

5)dlaczego tasiemiec uzbrojony składa 1000 jaj ????


pliss kto pomoże to ważne !!!
daje na !!!

2

Odpowiedzi

2010-02-18T15:54:20+01:00
)porównanie tasiemca uzbrojonego i glistę ludzką

tasiemiec nalezy do płazincow (robaki plaskie) glista to gromada nicieni.


3 osiadly tryb zycia prowadzi polip

4 w rozmnazaniu motyla wystepuje forma poczwarki a konika nie

5 tasiemiec sklada 1000 jaj poniewaz ich przezywalnosc jest bardzo niewielka, dlatego sklada ich tak duzo zeby miec wieksze szanse na przezycie organizmow potomnych
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:04:56+01:00
1) Tasiemiec uzbrojony występuje w przewodzie pokarmowym, natomiast glista ludzka występuje w jelicie cienkim.
2) Ślimak żyje na lądzie, a małża w wodzie.
3) Polip prowadzi osiadły tryb życia tworząc koralowce.
4) Samica konika polnego za pomocą pokładełka składa jaja w glebie. Natomiast motyl składa jaja z których wylęga się larwa ( gąsienica), ta z kolei tworzy poczwarkę z której wydostaje się dorosły owad.
5) Przyczyną produkcji tak dużej ilości jaj jest skomplikowany cykl rozwojowy pasożyta.

Mam na dzieję, że pomogłem. Pozdrawiam