Odpowiedzi

2010-02-18T16:33:39+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Panią Sylwię na obejrzenie spektaklu pt. "Romeo i Julia" , który odbędzie się 12 listopada bieżącego roku o godzinie 49:30 w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym w Koszalinie.
78 4 78
2010-02-18T16:37:21+01:00
ZAPROSZENIE!
serdecznie chcialabym zaprosić moich rodziców na obejrzenie spektaktlu teatralnego "Romeo i Julia", które odbędzie się na sali teatralnej w......... w szkole podstawowej nr...
o godzinie 16:00 ,dnia 20.02.10r. oczekujemy na wasze przyjście
serdecznie zapraszam...........
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:38:30+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na obejrzenie spektaklu teatralnego"Romeo i Julia".teatrze. Zapewniamy wiele atrakcji,wrażeń i chwile wzruszeń.Na pewno się nie znudzicie. Spektakl odbędzie się dnia 12 marca 2010 roku o godzinie 16:00 w Tarnowskim teatrze.
Zapraszam!!!

Mam nadzieje,że pomogłam:)Pozdrawiam..:)


48 2 48