Odpowiedzi

2010-02-18T17:01:57+01:00
Ja rozumiem to tak , że nauki jest bardzo dużo , a jeśli już się czegoś nauczysz , chcesz więcej .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:05:24+01:00
Moim zdaniem słowa nauczyciela Andrzeja Radka Antoniego Paluszkiewicza "Nauka jest jak niezmierne morze, im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony" oznacza że im więcej się dowiadujemy tym bardziej pragniemy dowiedzieć się czegoś więcej.
3 4 3