Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:29:33+01:00
A)2x-(x+4)=2x-x-4=x-4
b)7-(-x+4)=7+x-4=x+3
c)-(x+4)+(x-5)=-x-4+x-5=-9
d)1-(t+p)-(t-2)=1-t-p-t+2=3-2t-p
e)-(-y+2)-(-2y*4)=y-2+8y=9y-2

proszę;-)
2010-02-18T18:31:46+01:00
A ) 2x-x-4 = x-4
b) 7+ x - 4 = x+3
c)-x - 4 +x-5 = -9
d)1-t -p -t+2 = -2t - p +3
E)y-2 +8 y = 9y - 2
2010-02-18T18:34:28+01:00
A)2x-(x+4)
2x-x-4 = x -4
b)7-(-x+4)=
7+x-4 = 3+ x
c)-(x+4)+(x-5)=
-x-4+x-5 = -9
d)1-(t+p)-(t-2)=
1-t-p-t+2 = -2t - p +3