Odpowiedzi

2010-02-18T18:38:33+01:00
Dla najlepszego kolegi coś na poprawienie chumoru "romeo i julia"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:38:42+01:00
Byś zawsze wiedział, ze jest taki ktoś jak główna bohaterka tej powieści kto zawsze chce byś został dla niego Romeem!
Twoja Walentynka
2010-02-18T18:40:05+01:00
Drogi (wpisz imię)
Jak wszyscy wiemy ,,Romeo i Julia" to niezwykła opowieśc o wielkiej miłości. Podobnie jest w naszym przypadku tylko tu skończy się Happy endem.

Kochająca Cię (imię)