Odpowiedzi

2010-02-18T19:30:35+01:00
Grzyby i glony w poroscie zyja w symbiozie
glon jest autotroficzny - syntetyzuje zwiazki organiczne a grzyb pobiera wode
grzyb pobiera od glonu zwiazki odzywcze a daje wode a glon pobiera wode od grzyba a daje mu zw organiczne
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:31:28+01:00
Glon przeprowadza fotosyntezę i wytwarza przez to glukozę i energię, grzyb natomiast pobiera część tych produktów. Jest to tzw. helotyzm czyli"niewolnictwo". Grzyb nic nie daje glonowi
4 4 4