Odpowiedzi

2010-02-18T19:43:00+01:00
A) rozkład
b) wymiana
c) synteza
d) rozkład
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T19:43:15+01:00
) tlenek rtęci(II)--->rtęć+tlen
rozkładu
b)węgiel+tlenek miedzi(II)--->miedź+tlenek węgla (IV)
wymiany
c)amoniak+tlenek węgla(IV)+woda--->wodorowęglan amonu
syntezy
d) cukier--->węgiel+woda
rokładu
2010-02-18T19:45:11+01:00
A) reakcja rozkładu
b)reakcja wymiany
c)reakcja syntezy
d)reakcja rozkładu
licze na naj ;D