Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:51:56+01:00
4/9*x=48
x=108

108-48=60- pozostała droga

3/5*60=36-przejechali 2 dnia
108-48-36=24 -pozostało do przejechania
12 3 12
2010-02-18T19:53:45+01:00
I dzień - 4/9x
II dzień- 3/5*(x-4/9)

4/9x = 48 |*9
4x = 432 |:4
x = 108 [km] <<< Cała trasa

Dzień drugi:
3/5*(x-4/9) = 3/5*(108-48) = 3/5*60 = 36 [km]

Trzeci dzień
Całość - pierwszy - drugi
108-48-36 = 24

Odp:Trzeciego dnia przejadą 24 kilometry.
6 3 6