Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:44:45+01:00
40000km : 1 3/5m = 4000000m : 8/5m = 4000000m * 5/8 =
= 500000 * 5 = 2500000
Odp. Do tego potrzeba 2500000 osób
1 5 1
2010-02-18T20:45:23+01:00
40000km
40000000m
40000000m/1,6=25000000
25000000ludzi musialo by sei wziasc za rece aby objac rownik
1 5 1
2010-02-18T20:51:07+01:00
To jest trzy piąte metra to znaczy się 0,6m a 40000km to jest 40000000m czyli podzielić na o,6 to dodajemy tam tero i dzielimy zero i dzielimy bo przez ułamki nie można i wychodzi wynik ale zaraz podam 6666667 ludzi
1 5 1