Odpowiedzi

2010-02-18T21:07:26+01:00
5x=0 metoda przeciwnych współczynników
x=0

3x+y=5
3*0+y=5
0+y=5
y=o-5
y=-5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:08:39+01:00
3x+y=5
2x-y=-5 (y się redukuje)

5x=0

x=0

(podstawiamy do obojętnie którego równania np. pierwszego)

3*0+y=5

y=5
1 5 1
2010-02-18T21:09:59+01:00
Uczyliście się o metodzie przeciwnych współczynników ? trzeba skreślić igreki i podkreślić ten układ kreską. później pod spodem napisać 5x=0
3*0+y+5
y=5

x=0
y=5
spr. 3*0+5=5
0+5= 5
5=5


2*0-5=-5
0-5=-5
-5=-5