Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T15:57:26+01:00
- o sobie
- o zimie
- o szkole
- o tolerancji
- o miłości
2010-02-19T15:58:28+01:00
Zima za oknem - opis
To było wspaniałe spotkanie! - przygoda
Opis wybranego ptaka - opis
Dialog z dziadkami
Przepis + dialog - rozmowa z wybranym członkiem rodziny

----------
Myślę że pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:59:41+01:00
Zależy z jakiego przedmiotu, ale np.
- o zwierzętach
- o przyjaźni
- o kulturze różnych państw
- temat fantastyczny
- o tolerancji

=]