Odpowiedzi

2010-02-19T16:29:07+01:00
Organizacja Krajów Eksportujących Ropę Naftową z siedzibą w Wiedniu. Celem organizacji jest kontrolowanie światowego wydobycia ropy, poziomu cen i opłat eksploatacyjnych

Algieria (
Angola
Arabia Saudyjska
Ekwador
Irak (
Iran
Katar
Kuwejt
Libia
Nigeria
Wenezuela
Zjednoczone Emiraty Arabskie
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T16:31:06+01:00
No to tak OPEC jest to Organizacja Krajów Eksportujących Ropę Naftową
Głównym celem tej organizacji jest na pewno dążenie do kontroli cen ropy naftowej.
skupia takie państwa jak:
* Algieria
* Angola
* Arabia Saudyjska
* Ekwador
* Irak
* Iran
* Katar
* Kuwejt
* Libia
* Nigeria
* Wenezuela
* Zjednoczone Emiraty Arabskie
4 5 4
2010-02-19T16:31:33+01:00
Ta organizacja zjmuje się kontrolowaniem światowego wydobycia ropy naftowej. do tej organizacji należą: Algieria, kuwejt, Angola, Arabia saudyjska, Iran, Ekwador, Irak, Katar, Nigeria, Libia, Wenezuela i Zjednoczone Emiraty arabskie
3 4 3