Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:33:45+01:00
Drodzy uczniowie samorząd szkolny zrobił dzień sportu w naszej szkole. W dzisiejszych czasach coraz mniej się ruszamy i tylko gramy w gry na konsolach. Potrzebujemy więcej ruchu i dlatego postanowiliśmy zrobić dzień sportu w naszej szkole. Dla najbardziej aktywnych osób w ten dzień i za zajęcia miejsc n a pod-jum czekają upominki.
Samorząd szkolny
2010-02-19T17:35:11+01:00
Drodzy Uczniowie!
Serdecznie zapraszamy was na coroczyny dzień sportu, który odbędzie się w dniu 1.06.10 na boisku szkolnym od godziny 9.00 do 13.00.W tym dniu dyrektor odwłuje lekcje .Odbędą się tylko zabawy sportowe .Zachęcamy wszystkich bo ruch to zdrowie i potrzebujemy go coraz więcej.
Samorząd Uczniowski