Prosze przetłumaczyć tekst piosenki "I like chopin" na j.polski:

1) Remember that piano so delightful unsual
that classic sensation sentimental confusion
used to say i like chopin
love now and again uooooooo

Ref. Rainy days never say goodbye
to desire when we are together
rainy days growing in your eyes
tell me where's my way

2) Imagine your face in a sunshine reflection
A version of blue skies for ever destruction
used to say i like chopin
love me now and again uooooo

Ref. Rainy days.....

2

Odpowiedzi

2010-02-20T13:01:23+01:00

Przypominam sobie fortepian
Taki zachwycający niezwykły
To klasyczna sensacja
Sentymentalna dezorientacja

ważne, żeby powiedzieć
Ja lubię Chopina
kochasz mnie teraz i wciąż

Deszczowe dni nie mów nigdy goodbay
Pragnę cię kiedy jesteśmy razem
Deszczowe dni rosną w twoich oczach
mówisz mi gdzie moja droga

wyobrażam sobie twoją twarz
ciągle odbija się w promieniach słonecznych
obraz na błękitnym niebie
na zawsze rozproszone

ważne, żeby powiedzieć
Ja lubię Chopina
kochasz mnie teraz i wciąż

Deszczowe dni nie mów nigdy do widzenia
Pragnę cię kiedy jesteśmy razem
Deszczowe dni rosną w twoich oczach
mówisz mi gdzie moja droga.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:01:23+01:00

Przypominam sobie fortepian
Taki zachwycający niezwykły
To klasyczna sensacja
Sentymentalna dezorientacja

ważne, żeby powiedzieć
Ja lubię Chopina
kochasz mnie teraz i wciąż

Deszczowe dni nie mów nigdy goodbay
Pragnę cię kiedy jesteśmy razem
Deszczowe dni rosną w twoich oczach
mowisz mi gdzie moja droga

wyobrażam sobie twoją twarz
ciągle odbija się w promieniach słonecznych
obraz na błęitnym niebie
na zawsze rozproszone

ważne, żeby powiedzieć
Ja lubię Chopina
kochasz mnie teraz i wciąż

Deszczowe dni nie mów nigdy goodbay
Pragnę cię kiedy jesteśmy razem
Deszczowe dni rosną w twoich oczach
mowisz mi gdzie moja droga