Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:39:50+01:00
Go for a run-iść pobiegać
champion-mistrz/yni
fast-szybko
a long time ago-dawno temu
izzy-łatwy
sejw-bezpieczny
hajs-trudny
spik English-mówić po angielsku
2 5 2
2010-02-20T13:40:19+01:00
Go for a run- biegać
champion- mistrz
fast- szybko
a long time ago- długi czas temu
izzy- łatwy
sejw- bezpieczny
hajs- trudny
spik English- mówić po angielsku
2 3 2
2010-02-20T14:35:09+01:00
Go for a run- przejdź do uruchomienia
champion- mistrz
fast- szybko
a long time ago- dawno temu
izzy- łatwy
sejw- bezpieczny
hajs- trudny
spik English- mówić po Angielsku

Pozdro ;p
2 3 2