Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:29:16+01:00
Kulinarne
mycie
Buntwasche
łatwy w pielęgnacji
Feinwaäsche
wełna
Vario
Vorwäache
odpompowywanie
wzmacnianie
moczenie
2010-02-20T17:30:51+01:00
Umyć Hot
Buntwasche
1. ŁATWY DO PIELĘGNACJI
Feinwaäsche
Wełna
Vario
Vorwäache
Pompowanie
Mocne
Moczenie
2010-02-20T18:51:48+01:00
Stärken -mocne
Kochwäsche - umyc garnek
Einweichen -moczenie
Pflegeleicht -łatwy do pielęgnacji
Wolle -wełna
Vorwäache -były zegarek
Abpumpen -pompowanie
Feinwaäsche -delikates