Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T17:58:21+01:00
Za widzenie barw odpowiadaja czopki. Wymagają one jednak bardzo dużo światła dlatego też w nocy nie widzimy barw. W nocy wrażenia wzrokowe odbieramy dzięki pręcikom (pozwalaja one odbierać tylko proste wrażenia np zarysy przedmiotów)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:00:06+01:00
Za widzenie barw odpowiadają czopki, które zeby poprawnie funkcjonować potrzebują dużo światła. za widzenier w nocy odpowiadają pręciki , dzieki którym widzimy zarysy przedmiotów bądz osob. :) pozdro :p
6 4 6