Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:19:14+01:00
Korzystając z zasady zachowania energii otrzymujemy równanie:
m×g×h = (m×v²) /2
g×h = v² /2
Wyznaczając stąd wysokość otrzymujemy:
h = v² /(2×g) = (45m/s)² / (2×9,81m/s²) = 103,2m

Odp. Ciało spadło z wysokości 103,2m.
2010-02-20T22:22:04+01:00
Ek=ep mv2/2 = mgh
vkwadrat / 2 = gh ( m sie skrocilo )
razy 2
vkwadrat = 2gh
i teraz
podzielic na 2g
h = vkwadratt / 2g
h = 45[kwadrat] / 2*10
h = 2025/20
h= 101 i 1/4