Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:25:15+01:00
25%- chłopcy, daltonisci, niebieskoocy.
25%- chłopcy, daltonisci, brazowoocy.
25%- dziewczynki, zdrowe, niebieskookie.
25%- dziewczynki, zdrowe, brazowookie.
2 2 2
2010-02-20T22:44:00+01:00
2010-02-20T22:44:27+01:00
D- osoba chora na daltonizm
D-osoba zdrowa na daltonizm
a-oczy niebieskie
A-oczy brazowe
P: XDYAa x XdXdaa
F: XDA, XDa, YA, Ya x Xda, Xda

zrob teraz krzyzowke
na gorze bedzie XDA XDa YA Ya
na dole Xda XDXdAa XDXdaa XdYAa XdYaa
Xda XDXdAa XDXdaa XdYAa XdYaa

8------100%
2------ x%
x= 200% / 8= 25%

Mysle, ze tak jest dobrze. Pozdrawiam


7 4 7