POTRZEBNE MI SĄ JAK NAJSZYBCIEJ OBRAZY (TYTUŁ I AUTOR) PRZEDSTWIAJĄCE SYBERIĘ JAKO MIEJSCE ZESŁANIA POLAKÓW LUUUB JAKO PIĘKNĄ KRAINĘ GEOGRAF.
POSIADAM JUŻ JEDEN: WIGILIA NA SYBERII MALCZEWSKIEGO!!
PROSZE O JAK NAJSZYBSZĄ POMOC. MOŻECIE SZUKAĆ W INTERNECIE! :P

2

Odpowiedzi

2010-02-21T14:16:05+01:00
Tytuł: Powrót z Syberii
Autor: Jacek Malczewski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:26:59+01:00
Powrót z Syberii - Malczewski
Droga do więzienia - Stefan Centomirski
Rekwiem Syberii - Stefan Centomirski
Sybir - Artur Grottger
Pochód na Sybir - Witold Pruszkowski

Pozdrawiam ;)