Gazy szlachetne powodują rożne zabarwienie reklam świetlnych. Napisz, który gaz został użyty do wypełnienia poniższych reklam świetlnych.

HOTEL (Niebieski kolor) - ...............
HOTEL (Żółty kolor) - ...............
HOTEL (Czerwony kolor) - ...............

PS. W miejsce kropek trzeba wpisać nazwe gazów szlachetnych.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T16:08:00+02:00
HOTEL (Niebieski kolor) - rtęć + hel, a jeżeli nie ma być mieszaniny gazów to argon daje zielony
HOTEL (Żółty kolor) - hel
HOTEL (Czerwony kolor) - neon





111 4 111
2009-10-15T17:34:41+02:00
Niebieski - argon
żółty - hel
czerwony - neon
96 4 96
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
2009-10-15T17:50:13+02:00
Argon
hel
neon
62 4 62