Odpowiedzi

2010-02-21T15:03:37+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 1020 hPa = 102000Pa
b) 0,1 kPa = 100Pa
c) 0,002 MPa = 2000Pa
62 3 62
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:04:44+01:00
A) 1020 hPa = 1020 razy 100 = 102000 Pa
b) 0,1 kPa = 0,1 razy 1000 = 100 PA
c) 0,002 MPa = 0,002 razy 1,000.000 = 2000 Pa
Pozdr liczę na najlepszą ;D
189 4 189