Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:58:11+01:00
Czesc, jestem uczennica pierwszej gimnazjum.

to juz mój drugi miesiac nauki w tej szkole.

jest w miare fajnie, jak narazie, choc jest ciezko, gdyz doszły mi nowe przedmioty takie jak biologia, fizyka, geografia itd.

ciesze sie ze jestem w nowej szkole, poznałam nowych znajomych, kolegów i koleżanek.

nauczyciele tez są bardzo przyjemni.

a moja wychowawczyni?
nie mozna jesj nawet opisac, gdyz jest wspaniała, rozumie nasze zmartwienia...

zobaczymy co bedzie w kolejnych latach....

21.02.2010
2010-02-21T18:02:16+01:00
Dzisiejszy dzień to totalna porażka. Lekcje zaczęły się o 8.00, a ja obudziłam się o 7.40. Kompletnie zapomniałam nastawić budzik!
Więc pierwsza lekcja z głowy, sprawdzian będe musiała zaliczyc w drugim terminie, a wtedy jest zawsze trudniejszy. Druga lekcja mineła dosc szybko. Za to trzecia dluzyla mi sie niczym cale wieki. Zostalam zapytana z chemii w ogole nie rozumiejac tematu, przez co dostalam 2. CZemu ci nauczyciele nie rozumieją, ze jak sie nie umie tematu to nie znaczy , ze sie nie nauczylo tylko mozna nie rozumiec. Kolejne lekcje jakos minely z wyjatkiem ''malego wypadku'' na w-fie przez ktory do konca miesiaca musze nosic reke w gipsie. Ogolnie dzien okropny. Nie spotkalam ani czarnego kota ani nie jest 13 , piatek.
Wrocilam do domu i czekalo na mnie sprzatanie pokoju oraz nauka na dwa sprawdziany i kartkowke. Zero wolnego czasu dla mnie. Skonczylam o 23 i pozostalo mi tylko isc sie myc i spac. Mam nadzieje , ze jutro bedzie lepiej.
1 4 1