Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:13:16+01:00
Wiemy że jeden mol gazów w warunkach normalnych ( nie naturalnych! ;) zajmuje objętość 22,4 dm3
zatem


1 mol CO2 ---- 22,4dm3
4,5 mola CO2 ---- x

x= 22,4dm3 * 4,5 mola CO2= 100,8 dm3

odp. objętosc 4,5 mola dwutlenku wegla w warunkach normalnych wynosi 100,8dm3.

pozdro
1 3 1
2010-02-22T00:55:37+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1mol CO2-------22,4dm3
4,5mola CO2----xdm3
x=4,5*22,4
x=100,8dm3
1 3 1