W szkole jest 360 osób ; każdy lubi inny sport :
- 30 % ; koszykówka ,
- 10 % ; piłka nożna,
- 20 % ; sporty zimowe,
- 20 % ; siatkówka .

Oblicz ile dokładnie osób uprawia poszczególne sporty ;)

Prosze o rozwiązanie , spieszyĆ sie nie trzeba bo ta na pon.
Z góry dziękujĘ ;]]

2

Odpowiedzi

2009-10-15T20:04:25+02:00
30%*360=108 <koszykówka
10%*360=36 <piłka nożna
20%*360=72 <sporty zimowe
20%*360=72 <siatkowóka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T20:06:23+02:00
Koszykówka:
360 * 30% = 108

piłka nożna:
360 * 10% = 36

sporty zimowe:
360 * 20% = 72

siatkówka:
360 * 20% = 72