Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:14:32+01:00
Stosowanie sprawnych urządzen wykorzystujacych, przesylajacych i wytwarzajacych energie
-wlasciwe projektowanie i izolowanie budynkow
-szczelne oka
- pozyskiwanie czystej energi tzn e.wiatru , slonca , wody
- gaszenie swiatla po wysjciu z np. pokoju itp
- uzywanie zarowek energooszczednych
- wylaczanie z kontaktu wszelkich nie uzywanych urzadzen elektrycznych..
oraz...czeste odmrazanie lodowki :)
2 5 2
2010-02-23T20:59:50+01:00
Oglądać mniej telewizi , grć mniej na komputwrze
3 2 3