Odpowiedzi

2010-02-23T20:02:21+01:00
P=128 cm2
P=a2/2
128=1/2a2
12a2=128
a2=256
a=pierwiastek z 256
a=16cm
cm2 a2 to jest potęga
3 5 3
2010-02-23T20:03:59+01:00
P = 128cm² >>> bok jest równy √128
d - przekątna kwadratu
przekątna kwadratu to a√2
a= √128
d= √128 × √2
d= √256
d= 16cm
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:04:35+01:00
Pole = 128cm²
obliczamy jego bok poprzez spierwiastkowanie pola
√128 = 8√2
przekątna kwadratu to a√2
czyli 8√2 * √2 = 16cm

:) Pozdrawiam liczę na naj :)
10 4 10