Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T20:18:00+01:00
Np. narysować tą osadę, zrób z papieru kolorowego kontury a potem pokoloruj kredkami.
2010-02-23T20:21:04+01:00
Z polaka: krzyżówka na jakiś temat, graficzne przedstawienie twojej ulubionej postaci literackiej, rysunek do wiersza, hasło reklamujące polski (graffitii na murze, hasło rymowane);
z maty: bryły w życiu codziennym (porobić/nakleić rysunki budynków itp. i podpisać, omówić krótko), hasło reklamujące matę (patrz powyż.);
z hisi: poczet królów polski, rebus, postać jakiegoś króla-karykatura... )(np. jeśli słyną z mądrości zrób dużą głowę itp.)