Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:10:45+01:00
Oh kochanie kochanie, jak mogłam przypuszczać
Że coś nie było wporządku
Oh kochanie kochanie, nie powinnam pozwolic Ci odejść
I terez jesteś gdzieś indziej yeah

Pokaż mi jak to ma wyglądać
Powiedz kochaniie bo potrzebuję wiedzieć co mamy

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Oh kochanie kochanie, jetseś moim cieniem
Chłopcze masz mnie
Oh piękne kochanie, nie ma nic żbym mogła robić
To nie jest dorga, która była moim planem

Pokaż mi jak to ma wyglądać
Powiedz kochaniie bo potrzebuję wiedzieć co mamy

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Oh kochanie kochanie, jak mogłam wiedzieć
Oh kochanie kochanie, nie powinnam pozwolic Ci odejść
Musze odejśc
Moja samotność zabija mnie
Czy nie wiesz że ja wciąż wierzę
Że będziesz tu
I daj mi znak
Uderz mnie kochanie jeszcze raz

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Musze odejśc
Moja samotność zabija mnie
Czy nie wiesz że ja wciąż wierzę
Że będziesz tu
I daj mi znak
Uderz mnie kochanie jeszcze raz


nie ma za co uwielbiam Brit
pozdr i licze na naj!
2 3 2
2010-02-24T13:11:21+01:00
Kochanie jeszcze raz



Oh kochanie kochanie, jak mogłam przypuszczać
Że coś nie było wporządku
Oh kochanie kochanie, nie powinnam pozwolic Ci odejść
I terez jesteś gdzieś indziej yeah

Pokaż mi jak to ma wyglądać
Powiedz kochaniie bo potrzebuję wiedzieć co mamy

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Oh kochanie kochanie, jetseś moim cieniem
Chłopcze masz mnie
Oh piękne kochanie, nie ma nic żbym mogła robić
To nie jest dorga, która była moim planem

Pokaż mi jak to ma wyglądać
Powiedz kochaniie bo potrzebuję wiedzieć co mamy

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Oh kochanie kochanie, jak mogłam wiedzieć
Oh kochanie kochanie, nie powinnam pozwolic Ci odejść
Musze odejśc
Moja samotność zabija mnie
Czy nie wiesz że ja wciąż wierzę
Że będziesz tu
I daj mi znak
Uderz mnie kochanie jeszcze raz

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Musze odejśc
Moja samotność zabija mnie
Czy nie wiesz że ja wciąż wierzę
Że będziesz tu
I daj mi znak
Uderz mnie kochanie jeszcze raz
1 1 1
2010-02-24T13:11:50+01:00
TŁUMACZENIE:
Kochanie jeszcze raz



Oh kochanie kochanie, jak mogłam przypuszczać
Że coś nie było wporządku
Oh kochanie kochanie, nie powinnam pozwolic Ci odejść
I terez jesteś gdzieś indziej yeah

Pokaż mi jak to ma wyglądać
Powiedz kochaniie bo potrzebuję wiedzieć co mamy

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Oh kochanie kochanie, jetseś moim cieniem
Chłopcze masz mnie
Oh piękne kochanie, nie ma nic żbym mogła robić
To nie jest dorga, która była moim planem

Pokaż mi jak to ma wyglądać
Powiedz kochaniie bo potrzebuję wiedzieć co mamy

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Oh kochanie kochanie, jak mogłam wiedzieć
Oh kochanie kochanie, nie powinnam pozwolic Ci odejść
Musze odejśc
Moja samotność zabija mnie
Czy nie wiesz że ja wciąż wierzę
Że będziesz tu
I daj mi znak
Uderz mnie kochanie jeszcze raz

Moja samotność zabija mnie (i ja)
Musze odejśc, wciąż wierzę (wciąż wierzę)
Gdy nie jestem z Tobą trace zmysły
Daj mi znak, uderz mnie kochanie jeszcze raz

Musze odejśc
Moja samotność zabija mnie
Czy nie wiesz że ja wciąż wierzę
Że będziesz tu
I daj mi znak
Uderz mnie kochanie jeszcze raz.


+ str. na której są tłumaczenia http://www.tekstowo.pl/piosenka,britney_spears,baby_one_more_time.html

Pozdrawiiam
1 1 1