Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:58:00+01:00
Adam Małysz zajął dwukrotnie drugie miejsce (srebrny medal) na małej i dużej skoczni.
oraz
Justyna Kowalczyk srebrny (biegi indywidualne) i brązowy medal (bieg łączony).

Więcej medali jak do tej pory nie było dla Polski.
+
8. miejsce Tomasza Sikory w biatlonie
1 5 1
2010-02-24T14:00:23+01:00
Adam Małysz - 2 drugie miejsca
Justyna Kowalczyk - drugie i trzecie miejce
Weronika Nowakowska - piąte miejsce
1 5 1
2010-02-24T14:02:59+01:00
Justyna kowalczyk 2 miejsce srebro i 3 miejsce braz
malysz 2x2 miejsce2 srebra